најчесто-поставувани-прашања

Прелистајте ги најчесто поставуваните прашања во врска со производите и услугите на Mazda, пронајдете детали за контакт и лоцирајте ги референтните врски за вашите прашања. Користете ги иконите плус десно за да го видите одговорот на одредено прашање од списокот подолу:

ЗА ВАШАТА МАЗДА

Ми треба MAZDA упатство. Каде можам да добијам нoво?

Можете да најдете PDF верзија на вашиот прирачник за сопственици преку Интернет, тука. Едноставно изберете го вашиот модел, кликнете на табулаторот 'Упатства' и преземете ја соодветната датотека. Исто така, ќе откриете неколку практични видео упатства со корисни информации за карактеристиките на вашата Mazda.


Ве молиме контактирајте го вашиот локален дилер на Mazda или овластен сервисер кој ќе може да ви помогне. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде. 

БАРАМ ДЕТАЛИ ЗА ОПРЕМАТА, СПЕЦИФИКАЦИИТЕ И ЦЕНИТЕ ЗА ВОЗИЛАТА НА МАЗДА?

Детални информации за моделите на Mazda, нивните спецификации, опрема, оценки и цени, како и фотографии за внатрешнoста и надворешноста  на Mazda, можете да најдете на оваа веб-страница. Едноставно одете на фолдерот Автомобили од менито на врвот и изберете го возилото од ваш интерес. Можете исто така да изградите своја Mazda со вашите преферирани спецификации тука или да го посетите дилерот на Mazda.

КАКО ДА ДОБИЈАМ БРОШУРА ОД МАЗДА?

Ние со задоволство ќе ви испратиме брошура Мазда по пошта. Едноставно изберете го моделот што ве интересира и пополнете ги вашите детали тука. Можете исто така да преземете дигитална копија од брошурата за која сте заинтересирани со избирање Автомобили> модел по ваш избор> Барање брошура> Преземи PDF.

ДА НЕ ПРОПУШТИВМЕ НЕШТО?

Ако имате прашање во врска со вашиот автомобил, можете директно да контактирате со Mazda или да разговарате со вашата локална продавница за Mazda или овластен сервисер кој ќе ви помогне на кој било начин. Контактирајте ја Мазда користејќи ги деталите дадени на нашата страница за контакт.

Како можам да го најдам најблискиот MAZDA изложбен салон или Застапник?

изложбен салон или Застапник?
Имаме изложбени салони и застапништва на Мазда низ целата земја. Можете да го најдете најблискиот до вас на страницата Најди продавач. Едноставно, внесете го името на вашиот град и ние ќе прикажеме список со најблиските продажни места по редослед на локација.

Несреќи и поправки

ШТО ТРЕБА ДА ПРАВАМ АКО ИМАМ СУДАР?

Доколку некогаш сте учествувале во судар со вашето возило Mazda, ве молиме контактирајте ја програмата Маzda Accident Aftercare programme “Прво јавете се на Mazda” на 0800 015 0367 или контактирајте го вашиот локален дилер на Mazda.

МОЈОТ АВТОМОБИЛ НЕМА ДА СТАРТУВА И МИСЛАМ МОЈАТА БАТЕРИЈА Е ПРАЗНА.?

Доколку вашето возило е сè уште под гаранција, ќе имате корист од Европската помош на патот и може да ја искористите оваа услуга со јавување на 0800 051 2395. Алтернативно, контактирајте го вашиот локален дилер на Mazda или овластен сервисер кој ќе може да ви помогне. За да го пронајдете вашиот локален продавач на Mazda, кликнете овде.

МОЈАТА MAZDA е украдена. Како може MAZDA да ми помогне?

Во случај на кражба на возило, ве молиме прво контактирајте ја полицијата, а потоа повикајте го вашето осигурување. Ве молиме контактирајте го вашиот дилер ако ви требаат детални спецификации за вашето возило, ви треба поддршка со проценката на вашето возило со вашиот осигурител или сакате да разговарате за опциите за замена на возилото.

Може ли да нарачам делови за мојот автомобил преку MAZDA MD?

Не, оригиналните делови на Mazda може да се добијат само од дилерот на Mazda или овластен сервисер. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде. 

КАКО МОЕ ДА ЈА НАБАВАМ ПОМОШТА НА ПАТ ОД МАЗДА?

За да ја проширите помошта покрај патот, контактирајте го вашиот локален дилер на Mazda. 

КАКО МОЖАМ ДА ЈА ПРОДОЛЖАМ ГАРАНЦИЈАТА НА МОЕТО ВОЗИЛО И ШТО ТАА ПОКРИВА?

Вие сте во можност да купите продолжена гаранција за вашето возило кон крајот на периодот на покритието на производителот. Ве молиме, контактирајте го вашиот продавач за опциите за продолжена гаранција на Mazda.

ТЕХНИКА И ПОТСЕТУВАЊЕ

КОЈ Е ПРАВИЛНИОТ ТИП НА МАСЛО ЗА МОЕТО ВОЗИЛО?

Вистинскиот тип на масло за вашето возило зависи од моделот и возраста на вашата Mazda. За специфични информации, ве молиме консултирајте се со вашиот прирачник, локалниот дилер на Mazda или овластениот сервисер. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде. 

ДАЛИ МОЖЕ МАЗДА ДИЛЕРОТ ДА ГО ПРОВЕРИ И НАПОЛНИ МАСЛОТО ЗА МЕНЕ?

Вашиот локален продавач на Mazda или овластен поправка со задоволство ќе ви помогне при проверка и полнење на маслото. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде.

Со кого можам да контактирам за специфични технички информации?

Вашиот локален дилер на Mazda или овластен сервисер кој ќе може да ви помогне. Малку е веројатно дека тие немаат информации што можат да ги добијат од нашето главно седиште. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде.

ЗОШТО ПОТРОШУВАЧКАТА НА МОЈАТА МАЗДА СЕ РАЗЛИКУВА ОД БРОЈКИТЕ ОБЈАВЕНИ ОД МАЗДА?

Тековните тестови за mpg се дизајнирани да ви овозможат едноставен начин за споредување на перформансите помеѓу новите модели. За да се направи ова прецизно, тестовите треба да се изведат на ист начин, без оглед на производителот, моделот или дури и земјата во која е спроведено тестот. Единствениот начин на кој Европската комисија може да осигури дека производителите  ги тестираат сите на ист начин, е да пропише употреба на тест што се спроведува во лабораториски услови. Ова држи сè константно; температурата на околината, стилот на возење и условите за вчитување на возилото, да наведеме неколку.

Со тестовите спроведени на овој начин, ќе видите некои разлики помеѓу лабораторискиот тест и реалните перформанси. Овие разлики можат да бидат подобри или полоши од објавените лабораториски резултати во зависност од голем број фактори. За повеќе информации за тоа како се пресметува стандардниот тест за потрошувачка на гориво, посетете ја шемата за тестирање на гориво.

Ако сметате дека вашата Mazda не работи како што треба и дека може да има технички проблем што влијае на економичноста на горивото, контактирајте го вашиот дилер на Mazda; или за совет како да направите подобрувања во вашата потрошувачка на гориво, посетете ги советите за GREEN возење.

ВРТЕЖИТЕ НА МОТОРОТ НА МОЕТО ВОЗИЛО СЕ ВИСОКИ ПРИ ПРВИЧНОТО СТАРТУВАЊЕ?

Вртежите на моторот Skyactiv се високи кога тој е ладен и, тоа е нормално. Ова се споменува во Прирачникот за сопственост на возилото бидејќи по стартување на ладен мотор, брзината на моторот се зголемува и се слуша звук од моторниот простор. Ова е за подобрено прочистување на издувните гасови и не означува дефект на деловите.

Студениот старт се одредува според течноста за ладење, барометарскиот притисок и надворешната температура на воздухот и тоа е причината што може да не се случува секое утро или на секој почеток откако автомобилот ќе остане вклучен некое време

КУПУВАЊЕ

Како можам да го најдам најблиското застапништво на MAZDA?

Можете да го најдете најблискиот до вас на страницата Најди продавач. Едноставно, внесете го вашиот поштенски код или името на вашиот град и ние ќе прикажеме список со најблиските застапништва по редослед на локација.

Како можам да добијам MAZDA брошура?

Ние со задоволство ќе ви испратиме брошура Мазда по пошта. Едноставно изберете го моделот што ве интересира и пополнете ги вашите детали тука. Можете исто така да преземете дигитална копија од брошурата за која сте заинтересирани со избирање Автомобили> модел по ваш избор> Барање брошура> Преземи PDF. 

Како можам да Закажам тест возење?

Лесно е да закажете тест возење на Mazda преку Интернет. Едноставно, посетете ја нашата страница за тест возење, потоа изберете го моделот што сакате да го возите, изберете го најблиското застапништво и оставете ни ги вашите податоци за контакт. Потоа, ќе ви испратиме е-пошта потврда и вашиот претпочитан дилер ќе биде во контакт со за да организирате временски слот за тест возење, погодно за вас.

КАДЕ МОЖАМ ДА НАЈДАМ ФИНАНСИРАЕ ИНФОРМАЦИИ ЗА КУПУВА ORЕ ИЛИ ЛИЗИРАЕ НОВА МАЗДА?

Тековните опции за финансирање, понудите и опциите за лизинг се наведени овде. За дополнителни информации, контактирајте со вашето локално застапништво 

Барам детали за опрема, спецификации и цени?

Детални информации за моделите на Mazda, нивните спецификации, опрема, оценки и цени, како и фотографии за внатрешни и надворешни страни на Mazda, можете да најдете на оваа веб-страница. Едноставно одете на фолдерот Автомобили од менито на врвот и изберете го возилото од ваш интерес. Можете исто така да изградите своја Mazda со вашите преферирани спецификации тука или да го посетите дилерот на Mazda.

КОЛКУ ЧИНАТ ВОЗИЛАТА НА МАЗДА?

Mazda има широк спектар на модели, секој со спецификации кои можат да бидат прилагодени за вашите потреби. Ова значи дека цените за Mazda по ваш избор може да варираат, затоа најдобриот начин да добиете идеја за тоа колку чини вашата идеална Mazda е да го посетите нашиот конфигуратор за автомобили. Точна проценка на цената за возилото Mazda по ваш избор може да ја обезбеди дилерот на Mazda.

СЕРВИС И ОДРЖУВАЊЕ

КОЛКУ ЧЕСТО ТРЕБА ДА ЈА сервисирам мојата МАЗДА?

Интервалите за услуги за вашата Mazda варираат во зависност од моделот на вашето возило. Кликнете овде за да ги видите распоредот на услугата Mazda или да се консултирате со вашиот продавач. Имајте предвид дека распоредот за сервисирање на Mazda се однесува на сите нови возила и треба да се следат за да се одржи гаранцијата на производителот или продолжената гаранција.

КАДЕ МOЖАМ ДА ЈА СЕРВИСИРАМ МОЈАТА МАЗДА?

Препорачуваме вашата Mazda да ја сервисирате кај вашиот дилер на Mazda бидејќи целиот персонал ја има потребната обука, користи специјализирани алатки Mazda и има искуство во грижата за целиот спектар на возила Mazda. За сопствениците на Mazda не е задолжително да ги сервисираат своите возила од дилерот на Mazda, па затоа, доколку одлучите да го сервисирате возилото надвор од нашата мрежа, важно е да се осигурате дека сите монтирани делови се оригинални делови на Mazda или делови со еквивалентен квалитет да ги исполни барањата за гаранција. Исто така, потребно е да се добие детална фактура за услуги во која ќе бидат наведени деловите и маслата што се користат во услугата, бидејќи овие информации може да бидат потребни доколку треба да поднесете барање за гаранција. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде.

Кои се придобивките од користењето на оригиналните делови на МАЗДА?

Оригиналните делови на Mazda се дизајнирани, произведени и тестирани на целиот спектар на возила на Mazda. Опремени од нашите специјално обучени техничари на Mazda, а квалитетот на оригиналните делови на Mazda обезбедува сигурност и перформанси. Сите оригинални делови на Mazda се со конкурентни цени и ги исполнуваат високите стандарди за квалитет на Mazda, плус се испорачуваат со двегодишна гаранција за да ви овозможат целосен спокој. За да дознаете повеќе за оригиналните делови на Mazda, кликнете овде.

КОЛКУ ЌЕ ЧИНИ СЕРВИСИРАЊЕТО НА МАЗДА?

Нашите дилери на Mazda се независни бизниси и затоа ги специфицираат сопствените трошоци за работна сила. Препорачуваме да разговарате со вашиот локален дилер, кој со задоволство ќе ве извести за веројатните трошоци. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде.

Зошто да го сервисирам мојот автомобил Мазда кај Мазда дилер?

Ние сме посветени на одржување на вашата Mazda безбедна и сигурна, давајќи ви целосна доверба. Според франшиза  сите техничари вработени во дилерите на Mazda се  обучени за производите на Mazda во нашиот  центар за обука. Оваа обука, во комбинација со потребните специјализирани алатки и редовните ажурирања на производите, гарантира дека вашата Mazda е сервисирана или поправена според највисоките стандарди .

Дали клиентите мора да ја сервисираат својата MAZDA кај овластен дилер?

Не е задолжително сопствениците на Mazda да ги сервисираат своите возила од дилерот на Mazda, сепак се препорачува, дека сите техничари вработени во дилерствата на Mazda се обучени за производите на Mazda во нашиот  центар за обука. Оваа обука, во комбинација со потребните специјални алатки и редовните ажурирања на производите, гарантираат дека вашата Mazda е сервисирана или поправена според највисоките стандарди .

Јас сум пропуштил едно сервисирање. Што да правам сега?

За Пропуштените сервиси треба да се разговара со вашиот локален дилер на Mazda бидејќи тоа може да влијае на гаранцијата на вашето возило. Важно е распоредот за сервисирање да се врати во нормала што е можно поскоро. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде. 

Што е дигитален сервисен запис (DSR)?

Дигиталниот сервисен запис на Mazda е иновативна електронска брошура за услуги, која ја заменува традиционалната брошура. После секое сервисирање, ќе добиете ажурирано печатено издание со потврда за услугата и за секоја работа што е извршена. Дознајте повеќе за записите за дигитални услуги тука.

Ако вашето возило е направено по 31 декември 1997 година и е регистрирано пред 1 јули 2006 година, можете да изберете да ја снимите идната историја на услуги на вашето возило користејќи го системот DSR. DSR е стандард за сите возила регистрирани од 1 јули 2006 година.

Вашиот продавач на Mazda или независен сервисер може да го додаде вашиот автомобил на системот кога ќе го имате следното сервисирање. Дознајте повеќе за евиденцијата на дигиталните услуги овде.

КОИ MAZDA ВОЗИЛА се подобни за дигитална сервис евиденцијата (DSR)?

DSR доаѓа како стандард за сите возила регистрирани од 1 јули 2006 година. Ако вашето возило е направено по 31 декември 1997 година и е регистрирано пред 1 јули 2006 година, исто така можете да изберете да ја снимите идната историја на услуги на вашето возило користејќи го системот DSR. Само замолете го вашиот продавач на Mazda или овластен сервисер да го додаде вашиот автомобил во системот кога ќе ја имате следната услуга .

ЈАС ГИ ПРИМЕНИВ РЕГИСТАРСКИТЕ ТАБЛИЧКИ.КАКО ОВА ДА ГО РЕГИСТРИРАМ ВО МАЗДА?

За да се осигурите дека имаме точни информации за вашето возило, уверете се дека ќе не контактирате писмено доколку изберете да имате персонализирана табличка, вклучувајќи копија од потврдата за регистрација на возилото. Важно е да ја одржувате Mazda информирана за какви било промени во вашите детали бидејќи можеби ќе треба да ве контактираме во иднина со потсетници за сервиси или информации за безбедносно отповикување. Контактирајте ја Мазда користејќи ги деталите дадени на нашата страница за контакт. 

КОЈ Е ВИСТИНСКИОТ ВИД НА МАСЛО ЗА МОЕТО ВОЗИЛО?

Вистинскиот тип на масло за вашето возило зависи од моделот и возраста на вашата Mazda. За специфични информации, ве молиме консултирајте се со прирачникот за вашата сопственост или локалниот продавач на Mazda или овластениот сервисер. За да го пронајдете вашиот локален продавач на Mazda, кликнете овде.

МОЖЕ ЛИ ОВЛАСТЕНИОТ ДИЛЕР НА МАЗДА ДА ГО ПРОВЕРИ И ЗАМЕНИ МАСЛОТО НА МОЈОТ АВТОМОБИЛ?

Вашиот локален дилер на Mazda или овластен сервисер со задоволство ќе ви помогнат при проверка и полнење на маслото. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде. 

КОГА ТРЕБА ДА СЕ ЗАМЕНИ РЕБРАСТИОТ КАИШ?

Ова ќе зависи од моделот и возраста на вашата Mazda. Ве молиме, консултирајте се со вашиот прирачник за сопственост или дилер на Mazda за совет во врска со ова. За да го пронајдете вашиот локален продавач на Mazda, кликнете овде. 

Колку често треба да се менува филтерот за воздух?

Фреквенцијата на сервисот за климатизација на вашата Mazda ќе зависи од моделот и возраста на вашата Mazda. Ве молиме, консултирајте се со прирачникот за вашата сопственост или со локалниот дилер на Mazda за специфични информации. За да го пронајдете вашиот локален дилер на Mazda, кликнете овде. 

1Прикажаните возила може да не бидат исти како моделите наменети за македонскиот пазар. Боите и одредени внатрешни и надворешни карактеристики, може да се разликуваат од реалниот модел и возилата може да бидат опремени со дополнителна или опционална опрема.