МОЕТО ВОЗИЛО

Овде можете да најдете одговори на сите ваши прашања за тоа како вашата Mazda  - комуницира со апликацијата MyMazda. Додајте или избришете возила во вашата сметка MyMazda, дознајте како да ја спарите апликацијата со возило и истражете неколку совети за решавање проблеми.

Како да додадам дополнително возило?

Постојат два начина: Можете да додадете автомобил во делот „мое возило“ со копчето за додавање возило. Треба да го скенирате VIN или рачно да го внесете VIN-от за да го видите вашето возило. Вашето застапништво на Мазда ќе додели возило на вашиот профил и деталите автоматски ќе се прикажат во делот МОИ АВТОМОБИЛИ на апликацијата.

Како да го отстранам возило од делот МОИ ВОЗИЛА?

Постојат два начина да отстраните возило во делот Мои возила:Контактирајте со претпочитаниот дилер или можете да ја изберете функцијата за уредување возило во делот за моето возило и кликнете на отстранување возило.

Како да уредувам возило од моите автомобили?

Во делот за моето возило, можете да изберете Уреди го моето возило во менито десно.

КАДЕ ДА ГО НАЈДАМ МОЈОТ VIN?

Можете да го најдете вашиот VIN на вашите документи за сопственост, на вашите финансиски услуги или на вашата изјава за осигурување, под предната десна подна подлога или налепница во прагот на вратата на совозачот.

Како да го сменам името на возилото?

Можете да го промените името на вашето возило во делот за уредување на моето возило.

Што да правам ако мојот автомобил покажува неточни информации?

Ако сметате дека деталите за возилото прикажани во вашата апликација MyMazda се неточни, ве молиме контактирајте го нашиот тим за услуги за клиенти на customer_relations@mazdaeur.com.

Колку возила можам да се регистрираат во MYMAZDA профилот?

Можете да регистрирате до 10 возила под иста сметка.

ДАЛИ МОЖЕ ДА ИСТЕЧЕ ОВЛАСТУВАЊЕТО КОГА СЕ КОНЕКТИРАМ СО МОЈАТА MAZDA?

Да, кодот за овластување истекува по 5 минути при спарување на MyMazda со возило.
Ако истече, можете да побарате нов код за овластување во апликацијата MyMazda.
Едноставно вратете се на Запишување на поврзани услуги, продолжете со чекорот „Барај код за овластување“, потоа кликнете „Барање“

КАКО МОЖАМ ДА ГО ИЗБРИШАМ МОЕТО ВОЗИЛО ОД MY­MAZ­DA APP?

Ако мора да се откажете возило Мазда што користеше Поврзани услуги и планирате да користите друго возило Мазда, избришете ги информациите за регистрација на возилото што ги користат Поврзаните услуги преку следниве чекори:

1 КЛИКНЕТЕ „Мои возила“ од MENU
2 КЛИКНЕТЕ „Измени возило“ од табулаторот „Акција“
3 КЛИКНЕТЕ [БРИШИ ВОЗИЛО]
4 Внимателно прочитајте го ПРЕДУПРЕДУВАЕТО и допрете [ПОТВРДИ]


Ако сте сигурни дека сакате да го избришете возилото, автоматски ќе бидете повлечени од Поврзаните услуги во исто време. Информациите за вашите клиенти ќе останат во системот, па ако планирате да користите возило Мазда со способност за поврзани услуги, потоа можете да продолжите да ја користите апликацијата MyMazda кога ќе го регистрирате новото возило.

НАЈЧЕСТО ПОСТАВУВАНИ ПРАШАЊА

За да се осигурате дека нема прашањата да останат неодговорени, откријте ги одговорите на најчесто поставуваните прашања во другите категории.